niedziela, 7 lutego 2016

Komplet dla lalki - szydełko, nagrody oraz przypomnienie o Candy.

Witajcie Kochane:) Jeszcze w zeszłym roku, w grudniu na blogu http://www.tymonina-art.pl/ została zorganizowana zabawa, pt. Rękodziecko, która polegała na tym, aby zgłosić pracę wykonaną wspólnie z dzieckiem lub dla dziecka. Jako, że moja Jagódka jest nieco za mała na tworzenie przedstawiłam pracę, którą zrobiłam dla niej, a dokładnie dla jej lali.  Zgłosiłam się właściwie w ostatniej chwili i muszę powiedzieć, że szczęśliwie:0) Zostałyśmy za tę prace nagrodzone:)))
Niezmiernie się ucieszyłam, bo absolutnie na to nie liczyłam:)))))

Na początek pokażę, co wykonałam.

Komplet dla lalki, składający się z bucików, szaliczka i małej czapeczki. Wszystko wykonane techniką szydełkową.


A teraz muszę się pochwalić co takiego do nas przybyło w nagrodę:
Przede wszystkim to piękny zapach. Zaczął ulatniać się tuż po otworzeniu pudełka:))
A w środku znalazłam zupełnie niespodziewane rzeczy. Miałam otrzymać książkę i aniołka. A oto co otrzymałam:
 Najważniejsze: wspaniała książka, autorstwa naszych koleżanek blogerek, z autografami w środku:)))))
Pełna pomysłów na tworzenie z bibuły wraz z dzieckiem.. I tutaj już nie mogę się doczekać kiedy z Jagódką zaczniemy z niej korzystać. A chyba całkiem niedługo, bo ona już się garnie do wszelkich działań twórczych:))
Kolejna rzecz, wspaniale wykonany słodki aniołek, który już wisi w pokoju Jagódki:
Oraz:
Bibuła, serwetki, i inne przydasie, oraz teelighty i coś słodkiego:)


Dziękuję prześlicznie dziewczynom, za tak wiele radości, dla mnie i mojej córeczki:)))

A Was zapraszam do zapisywania się do mojego candy, bo jeszcze jest troszkę czasu:))
Tymczasem żegnam się z Wami i pozdrawiam cieplutko:)))

24 komentarze:

  1. Przepiękny jest ten komplecik dla lalki i fajne nagrody:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki komplecik :) Anioł bardzo mi się podoba. Rzeczywiście książka bardzo fajna.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma się co dziwić ,że wygrałaś - śliczny komplecik wykonałaś....o nawet mi się niechcący zrymowało :):)
    Gratuluje wygranej ,oby było takich więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochaniutka serdecznie CI gratuluję wygranej , w pełni na to zasłużyłaś :)Piękne prace :) Aniołek jest uroczy :) Miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik dla lalki przesłodki, Anitko <3 Podarunki wspaniałe... no i gratuluję wygranej :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Najszczersze gratulacje!! Komplecik super Ci wyszedł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. komplecik przecudny, a nagrody wspaniałe dostałaś, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik dla lalki jest mega słodziutki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prezenty dostałaś, wszystko na pewno przyda się. Komplecik dla lalki prześliczny i jak najbardziej zasłużył na nagrodę :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały komplet :) Zazdroszczę książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplecik dla lali śliczny. Gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie Ci gratuluję Anitko wygranej - Twój komplecik jest prześliczny i zasłużył sobie na wyróżnienie. Prezent jest świetny i bardzo kreatywny, teraz zapewne zaskoczysz nas nowymi pomysłami.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej:) W pełni zasłużona! Komplecik jest prześliczny! A nagrody świetne, szczególnie ten uroczy aniołek. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny komplecik stworzyłaś a nagroda wspaniała - gratuluję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłaś super komplecik :).

    Gratuluję wygranej. dostałyście same wspaniałości :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplecik:) W pełni zasługuje na te wspaniałe nagrody:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny komplecik i fantastyczne nagrody - gratuluję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anitko jeszcze raz dziękuję Ci za cierpliwość w oczekiwaniu na przesyłkę ;) Bardzo się cieszymy, że nagroda się spodobała :) Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej i super nagród. Komplecik dla lalki świetny :) pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne ubranka dla laki :) Narody super, gratuluje

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu